Zarezerwuj.pl

Wygoda
Proces rezerwacji i rejestracji online w wygodny sposób
Efektywność
Skrócenie czasu potrzebnego na zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami
Elastyczność
Możliwość dostosowania harmonogramu do indywidualnych preferencji
Powiadomienia
Automatyczne powiadomienia dla klientów i personelu
Analiza danych
Generowanie raportów i analiza danych dla lepszego zarządzania
zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online.
Dzięki prostemu w obsłudze panelowi można szybko i łatwo dodawać rezerwacje telefoniczne, internetowe oraz te składane bezpośrednio na miejscu do systemu.
Zarezerwuj.pl to platforma umożliwiająca efektywne zarządzanie obsługą rejestracji, łatwe wyszukiwanie dostępnych terminów oraz sprawną komunikację z klientem. Dzięki zautomatyzowanym procesom aplikacja skraca znacząco czas potrzebny do dokonania rezerwacji, gwarantując szybkość i niezawodność.
Dzięki temu, zwiększa się satysfakcja klientów, komfort pracowników oraz przychody firmy.
Aplikacja jest wykorzystywana przez przedsiębiorców działających w różnych branżach, takich jak restauracje, hotele, salony fryzjerskie i kosmetyczne, warsztaty samochodowe, przychodnie i gabinety lekarskie, firmy transportowe oraz firmy świadczące usługi serwisowe.
Trzy sposoby na dokonywanie rezerwacji:
- Rezerwacje można dokonywać na miejscu poprzez intuicyjny terminarz na komputerze lub za pomocą zgłoszeń telefonicznych.
- Zaprojektowaliśmy estetyczny widget na stronę internetową firmy, który umożliwia klientom dokonywanie rezerwacji online.
- Klienci mogą również wygodnie korzystać z naszej mobilnej strony www, dokonując rezerwacji za pomocą smartfonów.
Funkcje aplikacji zarezerwuj.pl:
- Terminarz – łatwy w obsłudze i wielofunkcyjny kalendarz, ułatwiający zarządzanie rezerwacjami.
- Wyszukiwarka terminów – szybkie i intuicyjne wyszukiwanie dostępnych terminów oraz filtrowanie rezerwacji według różnorodnych parametrów.
- Klienci – wygodna lista klientów z pełną historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami, z możliwością wyróżnienia statusu VIP.
- Usługi – elastyczne zarządzanie usługami, umożliwiające nadanie nazw, opisów, czasu trwania i kolorowych etykiet, a także wybór usług wymagających wcześniejszej opłaty.
- Zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – pełna edycja zasobów, w tym definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów mailowych i numerów telefonów.
- Kategorie zasobów – możliwość definiowania nazw kategorii i rodzaju zasobów, aby lepiej je organizować.
- Powiadomienia SMS i e-mail – pełna kontrola nad wiadomościami wysyłanymi do klientów, ułatwiająca komunikację.
- Wyjątki dostępności – elastyczne zarządzanie niedostępnymi terminami, osobami i zasobami, aby unikać konfliktów w harmonogramie.
- Formularze na www (widgety) – możliwość łatwego osadzenia na stronie internetowej przycisku umożliwiającego dokonanie rezerwacji lub pełnego formularza wbudowanego w treść strony.
- Raporty – przejrzyste rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności, oraz analiza przychodów z konkretnych usług.
- Dokumenty – łatwy dostęp do cennika rezerwacji, grafików pracowników i zasobów, z możliwością pobierania i drukowania.
- Zgody RODO, zgody marketingowe – dbamy o przestrzeganie przepisów i oferujemy odpowiednie opcje zgód.
- Płatności online – konfiguracja konta Przelewy24, pozwalająca na obsługę płatności online i ułatwiająca rozliczenia.
- Integracja z Zoomem – możliwość korzystania z wideokonferencji, spotkań online, rozmów audio i przesyłania plików.