Subiekt GT

Subiekt GT – system obsługi sprzedaży i magazynów




subiektgt

Wydajność

Szybkość i efektywność w zarządzaniu firmą

Intuicyjny interfejs

Przyjazny dla użytkownika i łatwy w obsłudze

Zintegrowane moduły

Wszystkie potrzebne funkcje w jednym miejscu

Personalizacja

Dostosowanie oprogramowania do indywidualnych potrzeb

Skalowalność

Możliwość rozwoju wraz ze wzrostem firmy

Subiekt GT to nowoczesny system sprzedaży stworzony z myślą o firmach, które poszukują sprawnego narzędzia wspomagającego całościową obsługę działu handlowego, sklepu, punktu usługowego, rzemieślniczego, itp.

Subiekt GT to kolejna ewolucyjna wersja popularnych w Polsce systemów firmy InsERT, takich jak Subiekt 4, Subiekt 5 i Subiekt dla Windows. Dzięki swojej rozbudowanej funkcjonalności oraz łatwej, intuicyjnej obsłudze, program doskonale sprawdza się w różnych sytuacjach. Wykorzystane technologie i rozwiązania biznesowe powodują, że Subiekt jest najczęściej wybieranym w Polsce oprogramowaniem do wspomagania procesów sprzedażowych.

Subiekt GT to wydajny i szybki system, który wykorzystuje najnowsze rozwiązania interfejsowe, co sprawia, że jest niezwykle intuicyjny i łatwy w obsłudze. Dodatkowo, dzięki swojej wszechstronności i możliwościom konfiguracyjnym, jest odpowiedni dla szerokiego spektrum użytkowników.

Subiekt GT jest częścią linii InsERT GT, która zawiera również:

  • Rachmistrza GT – program do prowadzenia księgowości w formie książki przychodów i rozchodów lub ewidencji podatku zryczałtowanego,
  • Rewizora GT – program do prowadzenia księgi handlowej,
  • Gratyfikanta GT – system kadrowo-płacowy,
  • Gestora GT – system zarządzania relacjami z klientami.

Motor bazy danych zastosowany w programach linii InsERT GT to Microsoft SQL Server 2008 R2, który w bezpłatnej wersji Express Edition jest dostarczany wraz z systemem.



Podstawowe możliwości Subiekta GT:

  • Pełna obsługa wszystkich rodzajów dokumentów handlowych i magazynowych.
  • Prowadzenie kartoteki kontrahentów, która obejmuje również informacje typu CRM; możliwość definiowania rubryk z dodatkowymi informacjami.
  • Prowadzenie kartoteki towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych z rozbudowaną kalkulacją cen (10 poziomów cen sprzedaży, w tym ceny walutowe).
  • Pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, umożliwiający pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ itp.; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury.
  • Obsługa przedpłat, płatności kartą kredytową oraz sprzedaży kredytowanej.
  • Obsługa zamówień z rezerwacją towarów oraz fakturami zaliczkowymi.
  • Rozbudowana obsługa rachunków bankowych (złotówkowych lub walutowych) z operacjami wpłaty, wypłaty i transferu (plus opłaty prowizyjne, wyciągi, itp.).
  • Pełna obsługa rozrachunków (należności i zobowiązań), w tym rozrachunków wielowalutowych.
  • Wiele różnorodnych zestawień, raportów i analiz; możliwość tworzenia własnych raportów.
  • Rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów paskowych).
  • Pełna integracja z systemem zarządzania relacjami z klientami (CRM) Gestor GT.
  • Pełna integracja z komputerową księgą przychodów i rozchodów Rachmistrz GT oraz systemem finansowo-księgowym Rewizor GT.